Thursday, August 24, 2006

Hurtigt värre

Jag och min vän Mp3:n var ute och gick i den schööna luften. Kände mig riktigt hurtig! Men, det kommer nog inte bli nån vana :P

Gjorde min första läxa nyss. Pust. En hel del koncentrationssvårigheter, men det gick. Och så har ju Åtvidaberg gått vidare :) KUL!

Har plockat på mitt rum också. Alltså, undrar hur länge min papperskorg varit full, och jag istället struntat i o slänga skräp däri. För du blir den överfull, och jag är tvungen att byta. Människan är lat, de konstaterade jag o eric igår. Liksom, lämnar inte alla bara en liten "slurk" kvar i mjölkpaketet, för att slippa öppna nästa eller slänga kartongen lr så? Bara sådär lagopm mkt, som nästa ändå måste ta ur, ett halvt glas eller så. Och vem sparar inte en pytteliten sntumt på toapappersrullen, för att slippa byta? Allt för att slippa dessa så oerhört betungande vardagssaker. En jobbig värld vi lever i.

1 comment:

Anonymous said...

Det där med mjölkpaketen är ju skrämmande sant, men nöd/-en/-igheten har väl ändå ingen lag?